14 januari 2011

Fredag, Fredag........

Fredagsmys äntligen här, men jag har mest myst med min granne och hennes naglar under kvällen..Men det är ganska mysigt det oxå..! Oj, vad mycket mys det blev här då! I övrigt så har man tagit sig igenom första veckan med jobb, skola, läxor och två underbara döttrar som verkligen "älskar" varandra..!
men å andra sidan har jag förmånen för tillfället att både ha en hushållerska, chaufför och byggare på en gång!
Ja, och detta beror ju förstås på att Tom blivit arbetslös för första gången i sitt liv.., men inte tusan tycker jag han är arbetslös inte...

Tänk att man kan ligga sömnlös om nätterna för att inreda sitt sovrum..,
vilket sovrum tänker ni...men jag ser inte "eländet" utan i min värld
är allt vitt, nytt , fräscht och färdigt!
Men vi får väl hänga med på resan dit ett tag till.

Nu kallar sängen, denna "sportälskande" mamman skall tillbringa morgondagen
i Södra Sandby på fotbolls cup förhoppningsvis hela dagen
(för då har det gått bra har jag förstått)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar