20 april 2011

Nytt projekt.....

ja...och vad kan det nu vara som fröken Yrhätta ska hitta på...?
Jo, hon har gått och blivit en Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay produkter.
Nu känns detta lite märkligt, för som ni flesta vet har ju inte jag varit någon super fanatiker av en
massa smörjor och smink innan precis..., men det har hänt något märkligt..plötsligt vill man se ung ut forever..! Att det nu blivit Mary Kay beror på att jag faktiskt fick en aha upplevelse, jag har fått baby hy
känns det som och det är ganska mysigt, att sedan få dela med sig av detta mysiga som man gör på en hudvård träff är ganska roligt, dessutom träffar man en hiskeligt massa nya människor och det är ju alltid kul.
Alltså..., se upp där ute i stugorna för nu vill jag komma och pyssla om er...

Givetvis var det mer som lockade mig, massor av utbildningar får man ...make up, coaching, ledarskap,
och mycke, mycket mer.

Tja, prova måste jag...och det vi ni ju redan!
Sedan får jag väl stå ut med att det är dresscode som gäller...alltså åker den svarta "lilla" dräkten på.
Lika för alla, men egentligen ganska bekvämt.

Alltså, vet ni redan nu att ni vill samla ett gäng på 4-5
personer för en mysig stund, där ni får tillfälle att prova i lugn och ro
utan någon som helst köptvång, ring eller maila mig. Ett perfekt tillfälle 
att samlas och umgås.


Ha det så gott!

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte hann till dig före.. jag har ett annat företag som också sysslar med skönhet o hälsa som jag startat upp.. Men lycka till!! Kram Zilla

    SvaraRadera