29 januari 2011

Nu går det undan...

Hej gott folk,
Lördag kväll och ännu en dag fylld av bygge, shopping, semlor och massor av planering och visioner.
I förmiddags åkte jag iväg alldeles alena och njöt och frosssade i diverse tapeter i färgaffären i Kävlinge.
Tyckte jag hade "målat" upp en bild av vad jag ville ha..., men gud vilken beslut ångest jag fick ibland alla dessa pärmar..! Fick bli timeout.., hem och tänka lite. Under dagen har Tom gipsat färdigt i princip att utom lite i fönsterna.Vi körde sedan till Lödde och köpte ekskivor till fönsterkarmarna och panel till taket. När jag smög omkring på Bauhaus så hittade jag plötsligt en skjutdörr som jag gillade ..jättemycket...





Denna finns med vit ram.., I like..!

Gipsskivor på plats...


Sedan en mysig avslutning på dagen,
 Asti ,Whiskey i badet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar