26 januari 2011

Projekt sovrum..

Här hemma har det spikats och borrats hela dagen, elekrikern kommer imorgon för att förbereda elen. Nu tänkte Tom att han skulle säga till elektrikern i god tid ....det brukar ju vara lite si pch så med när de dyker upp de där hantverkarna. Men det blev bråttom, bråttom (till min stora glädje, hi,hi)...alltså har min kära man reglat tak och väggar för glatta livet idag....medans frun drömmer om den inre interiören.

Till min stora glädje har vi beslutats att vi ska ha en skjutdörr in till vår "walk in closet", eller klädkammare som det kallas i min lilla värld. Här kan ni se ett litet smakprov..., men först måste ni luta er tillbaka och sluta era ögon...och tänk er en vitmålad råspånt vägg till höger om dörren..ingen grå dörr utan en vit...en vit tapet med en liten svag och diskret mönstring i ..ja..vitt det med.!

Ta da tralla la...

Med mycket fantasi är jag övertgad om att ni ser precis hur det kommer att se ut,
precis som jag.
Godnatt kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag behöver inte ens blunda för att förstå!! Åhh va härligt det är med renoveringarna. Själv skall vi riva ut hela köket och börja om från början.... njuter redan!!!
    Väntar med spänning på fler bilder!
    Kram Pia

    SvaraRadera