28 februari 2011

Lite av varje....

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag var här och delade mig av vår lilla byggröra.
Stora rummet har blivit ett L-rum och så mycket större och ljusare.
Väggarna är gipsade och taket på plats...nu är det spackel och slipning som står på tur.
Jag själv har farit mellan tapet affärer som en galning...vet liksom inte riktigt vad jag (vi) vill ha.
Ena minuten är jag strikt och modern och i nästa kommer det lite lantliga begäret..., men mitt inre är nog mest mot det sistnämda om jag ska vara ärlig.. och så mycket vitt så klart..!


Lite bilder ifrån sovrummet,
som så smått har börjat få lite kärlek och omtanke...

Eke sängen fick lite färg och blev......vit!
Kuddar med detaljer i plommon, ifrån Jysk.

Golvljusstake ifrån min älskade favoritbutik "Makalöst"

Vackra knytgardiner ifrån Indiskan!
(Ska bara få mannen till att sätta upp stänger)

Efterlängtad spegel ifrån Jysk...dessutom till kampanj pris!

Men som ni ser fattas det fortfarnde en skjutdörr och en...
ja, en väggtext så klart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar